سوالی که خیلی از دوستان از من می پرسند این است آیا واقعا کسب درآمد از اینترنت امکان پذیر است؟ آیا کسب درآمد بالا و ماهیانه میلیونی از اینترنت امکان پذیر است؟ سوالات زیاد دیگری شبیه به همین سوالات از من روزانه پرسیده می شود که جواب آن ها کاملا مشخص است. بار ها گفته ام برای دانستن این موضوع که آیا کسب درآمد از اینترنت واقعا امکان پذیره یا نه فقط کافیه به سایت هایی که هم اکنون دارند فعالیت می کنند به دقت نگاهی بیاندازید تا به جواب خود برسید.

درآمد سایت زومیت چقدر است؟

در این ویدیو سایت زومیت که یک سایت محتوا محور معروف ایرانی است را با هم بررسی می کنیم. با دیدن این ویدیو و یک حساب سر انگشتی که با هم انجام می دهیم متوجه آن می شوید که کسب درآمد میلیونی که هیچ کسب درآمد میلیاردی هم از اینترنت امکان پذیر است.

سوال دیگری که ذهن خیلی از دوستان را درگیر خودش کرده است اینه که با وجود رقبای قدیمی و سر سخت باز هم میشه در کسب و کار اینترنتی موفق شد؟ باز هم میشه به درآمد بالا رسید یا سهم ما در بین رقبا خیلی ناچیز است؟

در این ویدیو به شما نشان می دهم که پای هیچ رقابتی در میان نیست! حداقل در بین سایت های محتوا محور همینطور است. پای محصول یا خدمت خاصی در میان نیست که رقابت بر سر آن باشد. تمام سرمایه سایت های محتوا محور مثل زومیت یا دیجیاتو ترافیک روزانه ای که دارند است.

اگر تا انتهای این ویدیو همراه من باشید به شما نشان می دهم خیلی راحت می توانید از رقبای سر سخت خود در نتایج جست و جو سبقت بگیرید و این دلیل نمی شود که چون فلان سایت قدیمی و قوی است نمی توان به آن رسید.

مورد بعدی که در این ویدیو به آن اشاره می کنم راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر پایه تولید محتواست. راه اندازی چنین کسب و کاری در اینترنت به درد کسانی می خورد که سرمایه کافی ندارند و همینطور تخصصی خاصی هم ندارند. یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت برای این جور افراد تولید محتوا است.

در محصول دوره جامع بازاریابی محتوا به این اشاره کرده ام که چه طور باید تولید محتوا کرد تا با صرف هزینه و انرژی کم ترافیک بسیار بالایی را به دست آورید. سایت های بزرگ مثل زومیت حداقل ۳۰ نویسنده حرفه ای دارند ولی شما در ابتدا نمی توانید این همه نویسنده را استخدام کنید چون پولی ندارید! پس باید روی تولید محتوای هدفمند و پر طرفدار متمرکز شوید.

بهترین راه حل برای کسانی که سرمایه ای در ابتدای کار ندارند همین است! راه اندازی سایت محتوا محور با تولید محتوای هدفمند.